Advertisement

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור / פרוגי - מגזין - כדאי לדעת: הסיפורים שלא שמעתם על הספורטאים : טקס כדור הזהב יערך ביום שני הקרוב, כך שזה רק טבעי שהנתונים של השחקנים המועמדים ינותחו ועמדו במבחן.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור / פרוגי - מגזין - כדאי לדעת: הסיפורים שלא שמעתם על הספורטאים : טקס כדור הזהב יערך ביום שני הקרוב, כך שזה רק טבעי שהנתונים של השחקנים המועמדים ינותחו ועמדו במבחן.. ספורט מארח את צלמי הספורט ברני ארדוב (אוהד מכבי נתניה) ודני מרון לשיחה על התמונות והזיכרונות הגדולים בקריירה, ואת מתן בכור כדי לדון במספרת של רונאלדו ולהתכונן לרסלמניה 34. בנוסף לשחקנים המוזכרים, ריאל קיבלה בחלון ההעברות את ויניסיוס ג'וניור שסיים את תקופת ההשאלה בפלמנגו. כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

כוכב ריאל מדריד מצפה לתאומים מאם פונדקאית אמריקנית. הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: אותו מקור גילה לצהובון הבריטי ששני התאומים יגיעו לאחר הלידה לביתו המפואר של רונאלדו.

צפו: כך חגג רונאלדו את השער של ריאל בברנבאו
צפו: כך חגג רונאלדו את השער של ריאל בברנבאו from images.one.co.il
© europa press/europa press via getty images; בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות שמעורב. האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? במהלך החימום, ירייה אחת הכה אותה אל מול הילד הצעיר, ישבתי ביציע מאחורי המטרה. נסו את מזלכם עם חידון רונאלדו האולטימטיבי. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. ג'יפ, נותנת החסות העיקרית למועדון, עתידה להרוויח לא מעט מחיבור הפנים היפות של הכדורגלן המפורסם בעולם עם המותג שלהם. אנזו פאטי או ויניסיוס ג'וניור?

זו הפעם החמישית שרונאלדו זוכה בתואר האישי החשוב ביותר בכדורגל ומשווה בכך את השיא של לאו מסי.

בתצלום, בני הזוג יושבים יחדיו על הספה, הבעיטה ובנו הבכור, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (7), מחזיקים את התאומים אווה ומאטאו בזרועותיהם. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. בסאן הבריטי צוטטו מקור שטען כי הלידה של השניים צפויה בקרוב. נסו את מזלכם עם חידון רונאלדו האולטימטיבי. בנוסף לשחקנים המוזכרים, ריאל קיבלה בחלון ההעברות את ויניסיוס ג'וניור שסיים את תקופת ההשאלה בפלמנגו. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות שמעורב. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. רונאלדו זכה בתואר כדורגלן השנה 2017, שמעשית מתייחס לעונת 2016/17, כשהוא מקדים את מסי ובמקום השלישי. אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. כריסטיאנו רונאלדו מחזיק כרגע בתואר כדור הזהב, והוא יקווה להגן על התואר נגד יריבו הנצחי ליאו מסי ושוער באיירן מינכן מנואל נוייר. הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. במהלך החימום, ירייה אחת הכה אותה אל מול הילד הצעיר, ישבתי ביציע מאחורי המטרה. אנזו פאטי או ויניסיוס ג'וניור?

איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. כוכב ריאל מדריד מצפה לתאומים מאם פונדקאית אמריקנית. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו.

כוכב נוצץ: מחירי הכרטיסים באיטליה בעלייה
כוכב נוצץ: מחירי הכרטיסים באיטליה בעלייה from images.one.co.il
כל 32 הנבחרות שישחקו במונדיאל בברזיל נקבעו אמש. זו הפעם החמישית שרונאלדו זוכה בתואר האישי החשוב ביותר בכדורגל ומשווה בכך את השיא של לאו מסי. כוכב ריאל מדריד מצפה לתאומים מאם פונדקאית אמריקנית. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? © europa press/europa press via getty images;

כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד, שהוביל אותה לתארים הנחשקים ביותר במשך תשע שנים, חתם על חוזה ענק עם חברת יובנטוס האיטלקית.

חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו? יום שני, 25 בדצמבר 2017. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. רונאלדו מתחרה מול בנו על התחרותיות של הפורטוגלי מיותר להרחיב, הפעם מי שהיה צריך להוכיח את כוחו מול כוכבה של ריאל מדריד בתחרות בעיטות חופשיות, הוא לא אחר מאשר בנו בן החמש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. לא קל להיות הבן של כריסטיאנו רונאלדו ולדעת שככל הנראה אין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי להשתוות למוסר העבודה החולני של אביך. האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? בתצלום, בני הזוג יושבים יחדיו על הספה, הבעיטה ובנו הבכור, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (7), מחזיקים את התאומים אווה ומאטאו בזרועותיהם. © europa press/europa press via getty images; כריסטיאנו רונאלדו זכה, כצפוי, בתואר כדור הזהב לשנת 2017.

רונאלדו זכה בתואר כדורגלן השנה 2017, שמעשית מתייחס לעונת 2016/17, כשהוא מקדים את מסי ובמקום השלישי. אלימות במשחק כדורסל המאמן הבא לקח קשה את החלטת השופטים. איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. אנזו פאטי או ויניסיוס ג'וניור? המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים.

כריסטיאנו רונאלדו ואשתו : כריסטיאנו רונאלדו: "ננסה לכבוש ...
כריסטיאנו רונאלדו ואשתו : כריסטיאנו רונאלדו: "ננסה לכבוש ... from images.one.co.il
כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו? על כן, אין זה ממש מפתיע שכוכב יובנטוס מסתכל על בנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, וחש תסכול מסוים מכך שהתפוח נפל רחוק. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. כריסטיאנו רונאלדו זכה, כצפוי, בתואר כדור הזהב לשנת 2017. כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד, שהוביל אותה לתארים הנחשקים ביותר במשך תשע שנים, חתם על חוזה ענק עם חברת יובנטוס האיטלקית. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? ג'יפ, נותנת החסות העיקרית למועדון, עתידה להרוויח לא מעט מחיבור הפנים היפות של הכדורגלן המפורסם בעולם עם המותג שלהם.

בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט.

בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות שמעורב. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. לא קל להיות הבן של כריסטיאנו רונאלדו ולדעת שככל הנראה אין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי להשתוות למוסר העבודה החולני של אביך. בתצלום, בני הזוג יושבים יחדיו על הספה, הבעיטה ובנו הבכור, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (7), מחזיקים את התאומים אווה ומאטאו בזרועותיהם. יש לו אח ושתי אחיות. אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. © europa press/europa press via getty images; חברתו של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגז, מפרסמת תצלום מתוק. 1.ספיישל ג'ונ יור בדרך אליכם! כריסטיאנו רונאלדו ובנו מתחרים (טוויטר). לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו.

כל 32 הנבחרות שישחקו במונדיאל בברזיל נקבעו אמש כריסטיאנו רונאלדו. קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס:

Posting Komentar

0 Komentar